perjantai 12. huhtikuuta 2019

Kotimatka ♥

Tostaina lähdettiin tapaamaan meidän yhteistyöhenkilöä Orsolyaa hänen työpaikalleen ja hän otti meiltä palautetta kuluneesta kuukaudesta vastaan. Saatiin jokainen myös omat sertifikaatit matkasta.
Pestiin vielä aamusella kaikki likapyykit puhtaiksi jotta päästään pakkaamaan. Päivä oli täynnä sadekuuroja ja aurinkoa mutta lähdettiin silti kävelylle etsimään vielä vikoja tuliaisa ja Annille toista matkalaukkua. Oli vissiin tullut vähän osteltua..... Kipastiin kaupoissa ja ostettiin matkaeväitä lennoille ja viimeisen kerran käytiin meidän lemppari churro-paikassa crepeillä😍 Hotellille palattua päästiin kunnolla pakkaamaan kun Annikin sai toisen laukun. Aurinko alkoi porottaa iltapäivällä niin hyvin että pakkauksen jälkeen mentiin hetkeksi ottamaan vielä viimiset punat pintaan ennen suomeen paluuta😂

Kömmittiin nukkumaan aika ajoissa mutta ei saatu unta, oltiin niin innoissaan kotiinpaluusta. Herättiin perjantai aamuyönä joskus 2 jälkeen ja 3.30 lähdettiin bussilla kohti eteläistä lentokenttää. Lento lähti 6.30 Teneriffalta Malagaan. Malagaan päästyämme paikallista aikaa n.10.00 vietiin käsimatkatavarat säilytykseen ja lähdettiin junalla kohti keskustaa. Vettä satoi vähän väliä mutta aina kun aurinko vähäkin pilkahti niin oli kyllä tosi lämmin! Kierreltiim keskustan katuja ja kauppoja ja käytiin syömässä. Suunnattiin vielä junalla lentokentän läheiseen outlet villageen ja sieltä sitte takasin kentälle joskus 16 jälkeen.
Jäätiin lentokentän ulkopuolella nautiskelemaan hyvästä kelistä vielä ulos melkein tunniksi. Kentällä ehdittiin pyöriä kyllästymiseen ja nälkäkiukkuun asti, alunperin meidän olisi pitänyt päästä aamusta heti jatkolennolla kotiin, no se muuttuikin klo 19. Tämäkin aika muuttui tunnilla eteenpäin ja oltiin jo heti aamulla tiedetty että lento tulisi lähtemään Malagasta Suomeen 20.00. Ilman lisämutkia ei kuitenkaan selvitty vaan lento lähti vasta 21.00 ja Suomeen laskeuduttiin 2.30 paikallista aikaa.
Jännitettiin laukkujen kanssa että saadaankohan ne helposti vai onko ne hukkuneet päivän aikana.
Ellun poikaystävä Hannu tuli hakemaan Ellun kentältä ja Annin paras kaveri Ella haki Annin kentältä kotiin.
Ellu oli kotona 4.15 ja Anni joskus viiden aikoihin...
Kotiin päästyä olo oli aivan naatti ja uni ei tullut ennen aamu 05.00.